Re: Allegro nie upilnowalo, albo sprzedalo e-maile uzytkownikow?

Autor: Michał Rodziewicz (orinoco_at_kki.net.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 20:43:05 MET DST

Użytkownik "Wojciech Scigala" <usenet_spam_at_wojtus.net> napisał w wiadomości
> [...]
Allegro i
> Wcale nie twierdzę, że jest to trudne. Ale patrząc z punktu widzenia
> osoby handlującej adresami, to chyba wystarczająco dużo z nich jest
> podawanych plain-textem na WWW i usenecie, aby nie musieć pisać skryptu
> specjalnie pod Allegro.
Ewentualna wiedza, że adres należy od osoby biorącej udział w aukcjach
on-line może mieć w pewnych warunkach dużo większą wartość, niż "anonimowy"
adres z Usenetu, o którym nie wiadomo nic.

> Ja jednak obstaje przy wersji ze sprzedaza, ew. 'udostepnieniu adres
> e-mail Zaufanym Partnerom Allegro'.

Coś w tym stylu się niestety zdarzyło i to w moim przypadku. Brałem udział w
licytacji, jakąś godzinę przed końcem dzwoni do mnie sprzedawca (a był to
zaufany partner Allegro) i próbuje potwierdzać ofertę. Ki diabeł? Jeszcze
nie wie nawet czy ja wygram a już ma moje namiary. W sumie na sprzęcie mi
zależało i powierdziłem ale niesmak został. Było to w sumie na początku
działania Allegro i przyznam się szczerze, że doniosłem odpowiedzialnej
osobie :-) (znam tam kilku ludzi) i jak mi się zdaje teraz się pilnują.
Więc rozmyślną przewałkę raczej wykluczam.
BTW: Dostałem taki sam spam jak Ty, z konta nie mającego nic wspólnego z
Allegro, więc to jednak chyba rzeczywiście nie oni.

pozdrawiam,

Michał Rodziewicz
admin_at_orinoco.pnet.pl
SUDETY- Sudecki Informator Turystyczny || http://www.sudety.net.pl/