Re: sdi wawa

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 18:36:08 MET DST

Woyciech Wielogorski <xor_at_interia.pl> wrote:
> Użytkownik "MrukU" <marcinmoczyrog_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> u mnie POLPAK od dwoch dni ciagle ma przestoje bo, jak powiedziala TPSA,
> przeciazyl sie router. a co przeciazylo? ano SDI ktore w kolko (co chyba
> kazdy admin widzi w logach) zarzucaja swiat Red-Code i Nimda...

Heh, to była jedna z przyczyn podawana przez "salę techniczną", inna plotka
głosi, że padł router, a jeszcze inna, że grzebią w BGP. Najbardziej jednak
przemówiła do mnie wersja, że w zasadzie, to tak naprawdę nie wiadomo, co jest
grane... :) Gdybyś ktoś jednak autorytatywnie mógł się wypowiedzieć, w tej
kwestii np. na pl.internet.komunikaty było by super. Wiedziałbym przynajmniej,
co mam odpowiadać klientom, nie mówiąc już o szefostwu.

Faktem jest, że nadal mam:

57 packets transmitted, 11 packets received, 80% packet loss
round-trip min/avg/max/mdev = 39.926/56.287/79.967/11.504 ms

i to bynajmniej nie z SDI.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl