Re: Historia Międzysieci

Autor: Marek Kuchciak (mwk_at_wr.home.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 11:36:44 MET DST

Tristan Alder napisał:

> Szukam wiarygodnych materiałów (mogą być drukowane) o histori sieci
> komputerowych oraz Arpanetu i Internetu. Wszędzie piszą ,,padł
> Arpanet, powstał Internet''. Ale dlaczego padł? Co to wszystko było
> itp...

http://www.livinginternet.com/ to dobre źródło podstawowych informacji i
odnośników. Google od razu zwrócił mi parę ciekawych adresów na hasło
"Arpanet".

Kiedyś (=1996) popełniłem pewien tekst na ten temat. Jest on pod adresem
http://www.ccs.pl/~mkc/internet/genrozw.html - są tam też linki do
źródeł, z których korzystałem, niestety wówczas było ich znacznie mniej,
niż teraz.

MWK

--
Marek Kuchciak, Wrocław   mwk_at_wr.home.pl