Re: Ludzie nie wierze!!!!

Autor: Tomasz Dudziak (tdudziu_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 00:28:47 MET DST

Emil wrote:

> [...]
<CUT>

> Sprawdz teraz. na poziomie 80ms
>
> Przez chwile bylo 600ms, a normalnie teraz jest na poziomie 80ms

Dajcie tepsiarzom przetestowac lacze, moze i jestem ignorantem, ale
podobnie bylo niedawno z frankfurt.teleglobe.net, przez jeden dzionek
bylo zapchane lacze a potem juz tylko 69ms :) 24h
Juz niedlugo bedzie 70 ms 24/7
Wlasciwie juz jest 70ms do hostow w telii, ale trzeba poczekac na
godziny robocze , IMHO powinno byc niewiele gorzej, opznienia wieksze o
~30ms(?) , moga byc problemy jesi beda straty pkaietow.
Ruch do above.net, gblx.net, exodus.net, bt.net, level3.net, ebone.net,
dtag.de, colt.net kierowany jest przez telie.
Wlasciwie niewiele znalazlem site'ow do ktorych ruch kierowany jest
przez ny.teleglobe(np. nasa.gov, nyc.alter.net), czy
frankfurt.teleglobe. (nie chcialo mi sie szukac za dlugo - ale wreszcie
zanalazlem przynajmniej jedna siec: mgn.net (Francja) przez frankfurt, a
potem paris.teleglobe.com).
... wlasciwie do wszystkich site'ow z ktorych korzystalem, ruch kierowny
jest na 213.248.66.157 a potem ....telia.net.

--
Cascor
Tomasz Dudziak