Re: lacza dzierzawione od TPSA

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 23:23:00 MET DST

On Tue, 18 Sep 2001 07:56:15 +0200, "And" <and_at_solar.fn.pl> wrote:

>Czy ktos wie na jakich zasadach wyliczna jest dlugosc dzierzawki ?
>
>Czy to jest:
>
>a) wg map technicznych TPsa od szafki do szafki ?
>b) slyszalem ze wyliczaja na podstawie GPSu
>
>Mam zestawione łącze do znajomego, w lini prostej to okolo 3km a drutami to
>ponad 7. Chcę wiedzieć ile bedzie mnie kosztowac dzierzawa lacza o
>przepływnosci 128 kbs?

W linii prostej lamanej przez centrale - kazda linia MUSI przejsc
przez pole pomiarowe na centrali - znaczy jak chcesz dzierzawke do
sasiada za sciana to placisz za drut od siebie na centrale i z
centrali do sasiada. Przy wiekszych odleglosciach licza z lamanej od
ciebie przez kolejne centrale przez ktore musza przewlec do punktu
docelowego.

--
Darek