Re: Popieram gnebienie onetu

Autor: Krzysiek Kiełczewski (krzysiekkielczewski_at_poland.com)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 18:51:56 MET DST

Sami popatrzcie co Mon, 17 Sep 2001 12:06:38 +0200
Leh w <vr8aqt015vj4vtfvuvkb26vs4epfehhon1_at_4ax.com> napisał:

> ee, bo pod te wasze linuksy to nie ma porzadnych programow do poczty ;))

Telnet rulez ;-)))

> BTW: wysylanie poczty bezposrednio do serwerow odbiorcow trwa chyba
> dluzej?

Możliwe, dokładnych testów nie przeprowadzałem. W domu pocztę wysyłam
podczas ściągania newsów i nie zauważam różnicy.

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

--
Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
zmienić,  odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić,  i szczęścia,