Re: Czy jest wolny internet w polsce?

Autor: Portal AOL.PL (office_at_aol.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 16:47:21 MET DST

gdyby co poniektorzy ktorzy twierdza ze doskonale wiedzieli o planowanym
ataku na USA porozsylali trzy dni wczesniej spam po calych stanach byc moze
amerykanie spowodowaliby ze informacja stalaby sie medialna.

moznaby bylo temu zapobiec.

SPAM jak rozne rzeczy w sytuacjach wyzszej koniecznosci sa narzedziem a nie
lamaniem prawa.

tak jak pozbawienie zycia terrorystom jest aktem pochwalanym nawet przez
Watykan.

Netykieta ma swoje zastosowanie w czasie pokoju, w czasie wojny nie ma nic
zastosowania oprocz 100% wykorzystania wszelkich mozliwych sposobow i
srodkow, nawet spamu.

to gwoli dyskusji acz w temacie jak wyzej owszem akt solidarnosci byl
pokojowy a nie wojenny zatem spam byl zbedny (choc znowu nie byl taki
olbrzymi w porownaniu ze spamem duzych portli internetowych informujacych
np. o nowych logach do nokii).

autor chcial pokazac ze informacja od jednych rozsylana metada spamu nie
jest spamem, natomiast informacja o kondolencjach i ksiedze oczywiscie jest
spamem tylko dlatego ze nie wpadly na to wielkie media tylko zwykli mali
ludzie.

Wojtek L.