Re: Rozmawiałem z dyrektorem NASK

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 12:31:32 MET DST

Mirek Luc wrote:

> Slawek 'IDEall' Fydryk <slawek.fydryk_at_krakow.tpnet.lt> wrote:
>
> : Jedynym chamem w tym wątku, jesteś Ty.
> Nie sadze.

Ale my sądzimy.

Poza tym kaszanisz polskie litery. Pewnie na konfigurowaniu czytnika i
standardzie kodowania polskich liter znasz się tak samo dobrze, jak na
zasadach kultury. To jest naprawdę tylko Twoje prywatne (ewentualnie Wasze
firmowe) rozróżnienie, że chamstwo to wyrażanie niepochlebnych opinii o
Wielce Szanownym Jaśnie Panie Dyrektorze NASKu, a komentarze i wyrażanie
opinii jest o innych, a te zasady naprawdę nikogo poza Tobą nie
obowiązują.

A na koniec: nie jestem klientem NASKu i możesz mi naskoczyć ze swoją
dezaprobatą co do wyrażania negatywnych opinii o NASKu, jego kierownictwu
i jego personelowi.

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--  marcinf -at- globe.net.nz
|    | |  http://www.nowazelandia.prv.pl
strona antyspamowa: http://www.antyspam.prv.pl
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny w podpisie)