Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: TaKeDa (takeda3_at_netzero.net)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 08:31:10 MET DST

"Adam Kułagowski" <fidor_at_hoga.pl> wrote in message

> To po jasna * dyskutuja z Expertem ?

Osobiscie to odpisalem cyba tylko 2 lub 3 razy... i to na poczatku,
bo go nie znalem.

> TAK OD TEGO jest KF. Byl plan modyfikacji postow Experta zeby go latwo
> kilowac.

Znajac experta, to napewno by sie z tym nie pogodzil, i nadal nas
torturowal.

> Tak ? To czemu gro osob odpowiada na jego posty ?

Moze sa nowi?
Moze sie nudza?

> Nie powiesz ze te zabiegi zwiekszaly ruch na polipie.

ale zwiekszalo ruch na innych grupach :P

> Odpowiadal na _czyjes_ posty. Raz czy dwa razy na swoj.

Miec ostatnie slowo rozumiem, odpowiadanie na czyjes posty, tak zeby caly
thread
byl zakonczony jego postami.

> Takiej osoby jest sztuk jeden. Porzadne bramki zachowuja referencje. Niech
> ci ktorzy narzekaja zmienia czytnik a nie niech sie swiat dostosuje do
> nich.

No wlasnie, dlaczego badz co badz wiekszosc ma sie dostosowywac do experta?

> Skad wiedzialem ze to wyciagniesz - wiesz USA tez jest kara smierci i
> wiele inncyh malo godnych praw.

Zalezy jak na to patrzec...
Wszystko ma swoje wady i zalety.
np. dzieki karze smierci, np przestepcy bardziej boja sie popelnic powazne
przestepstwa.

> Nie - spytam sie moderatora (na to ma obowiazek odpowiedziec) czemu moje
> posty nie przeszly. NAstepnym razem przesle je poprawione. Po za tym Nigdy
> w histori USENETU nie rozpoczeto moderacji bez glosowania.
> NIe totalna polegajaca na odcieciu od USENETU

Kto tu mowi o totalnej?c Ja tu rozmawiam o Expercie, zreszta to nie ja
decyduje,
ja pisze co uwazam :)

> A ktos inny ze testowal nuki. On ma Win98 wiec nie ma ich nonstop
> wlaczonych.

Nie rozumiem tego zdania ...

> Chyba EOT bo skoro podoba ci sie model spol. USA to dyskusja nie ma sensu.

Rzeczywiscie mi sie podoba.
Ale co to ma do naszej dyskusji?

Pozdrawiam,
TaKeDa