Re: terroryzm

Autor: Michal Szokolo (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 00:27:04 MET DST

tomek_at_waw.pdi.net wrote:

> O rany, wyjatkowo niesmaczne porownanie :-(

Niestety, przy tym boleśnie słuszne.

> Przeciez roznica polega na tym, ze teraz nikt nie MUSI przejmowac sie
> tragedia ludzi w Ameryce a Ciebie nikt nie bedzie scigal za to, ze napisales
> to co napisales. Zebym ja przejmowal sie Zwiazkiem Radzieckim trzeba bylo
> mnie oklamywac, czy ktos mnie oklamuje w zwiazku z USA? Czy tam nie zginelo
> tyle ludzi na skutek bezsensownego ataku szalencow?

Ludzie opłacani przez USA *zamordowali* (często uprzednio torturując)
prawie TRZY MILIONY ludzi od zakończenia II wś. Tyle na temat
niesprowokowanego ataku.

I jednego tylko nie rozumiem, mianowicie czemu nasz rząd chce się mieszać
w porachunki między bandami terrorystów? I to po stronie tych, którzy mają
na rękach znacznie więcej niewinnej krwi?

--
I'm an ugly boy            | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
My face makes you hurl     | REKLAMY: