Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Radosław Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 00:57:54 MET DST

Mon, 17 Sep 2001 20:02:03 +0200, w
<slrn9qcekr.16k.fidor_at_fidor.komorow.home>, fidor_at_hoga.pl (Adam
Kułagowski) napisał(-a):

> Konczyny opadly. Pomyslec, ze kiedys bede tlumaczyl komus ze cenzura jest
> zla. Bosz.

Pomyśleć, że nadal jest ktoś, kto nie wie co to cenzura.

> Wez poczytaj sobie reguly rzadzace w USENECIE. Czy byl gdzies wniosek o
> zmiane statusu polipia na automoderowana ? Nie.

Reguły w pl.* ustanawia jeden człowiek. Tak słyszałem :>
A więc Twoje gadki o "zmianach statusów" są jakby niecelowe przy braku
demokracji w usenecie :>>. Możesz sobie jedynie apelować o
przestrzeganie tych zasad.