Re: Allegro nie upilnowalo, albo sprzedalo e-maile uzytkownikow?

Autor: Michał Rodziewicz (orinoco_at_kki.net.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 23:15:54 MET DST

Użytkownik "Wojciech Scigala" <usenet_spam_at_wojtus.net> napisał w wiadomości

> Wiem o tym. Ale właśnie: tylko zalogowany użytkownik. Stąd też wniosek,
> że zwykły spider webowy tych adresów by nie wyciągnąl. Albo był pisany
> specjalnie w celu przeszukania allegro (w co wątpię), albo...

Jaja sobie robisz? Taki skrypt piszę w 10 minut.
Na Allegro każdy użytkownik ma swoją kartę, którą wywołać można podając
adres w postaci
http://www.allegro.pl/showuser.php?id=xxx
gdzie za xxx podstawiasz numer użytkownika.
Przykładowy skrypt generuje takie adresy, wysyła je do skryptu na Allegro i
przechwytuje wynik, w którym jest również adres e-mail danego usera. Cóż
prostszego jak przecedzić to regexpem i zapisać wynik na boczku, do
wykorzystania w niecnych celach?
Gotowca oczywiście nie podam, z wiadomych przyczyn. Ja też mam tam konto.
:-)

pozdrawiam,

Michał Rodziewicz
admin_at_orinoco.pnet.pl