Re: 10 lat Internetu w Polsce

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_us.edu.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 19:40:28 MET DST

raj_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote in

> A to niby dlaczego ten upadek? Mozesz wytlumaczyc?

Post obok o bluzgach na angielskim forum to tylko jeden z przykladow.
A istota upadku polega na tym, ze dostep do sieci jest coraz gorszy i
coraz drozszy, wskutek czego z sieci korzystaja nie ci, ktorzy
potrzebuja, ale ci, ktorych na to stac. Sa to w duzej mierze rozlaczne
podzbiory spoleczenstwa. Komercjalizacja jest najwiekszym
nieszczesciem, jakie dotknelo Internet.

> Swoja droga ja osobiscie uwazam, ze powinienes byc tam, gdzie Cie
> nie bylo, tzn. na uroczystosci, o ktorej pisesz. Mocno mnie ta
> Twoja nieobecnosc (tudziez paru innych zasluzonych dla polskiego
> Internetu osob) zaskoczyla...

Organizatorzy tej imprezy zostali przeze mnie poinformowani, dlaczego
nie skorzystalem z zaproszenia. Nie istnieja powody, dla ktorych
mialbym o tym informowac caly swiat. Jednak kto uwaznie przeczytal
pierwsza czesc mojej odpowiedzi powyzej, ten latwo sie tych powodow
domysli.

Maciek