Re: Oszusci w TELE2

Autor: Maciej Bebenek (maciej_at_XXX.komorka.org)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 17:37:20 MET DST

Użytkownik Pablos <donpablo_at_priv.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o52c5$f47$1_at_news.tpi.pl...
> defacto jest to podwyżka, bowiem tak naprawdę obchodzi Cię cena netto, Vat
> tak płacisz państwu, oni tylko pośredniczą w przekazywaniu go do Urzędu
> Skarbowego, wg. mnie powinni Ci przesłać aneks do umowy, chyba że umowa
> stwierdza że podwyżka nie wymaga aneksu

Nieprawda. Jezeli cennik (umowa) wyrazony jest w kwotach brutto, to jego
zmiana podlega wszelkim przepisom wynikajacym z Prawa Telekomunikacyjnego
(jeden okres rozliczeniowy wczesniej itepe). Jezeli cennik (umowa) jest w
kwotach netto, to nowa cena brutto jest kalkulowana automagicznie.

> w każdym razie brzydko to o Tele2 świadczy

W pewnym sensie masz racje:) Ale z prawnego punktu widzenia ONI maja racje
:(

Pzdr,

Maciej