Re: problem polskiego internetu?

Autor: Nijou (nijou_at_usun-to.go2.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 13:29:26 MET DST

"Piotr Szmitkowski":

| Pomysly jakies co z takimi ludzmi zrobic?
| Jak czytam takie rzeczy to zaczynam sie wstydzic ze jestem Polakiem.

Brrr... IMO nic sie nie da zrobic. To wynika z ogolnego poziomu wrazliwosci
i inteligencji polskiego spoleczenstwa a co za tym idzie przecietnego
polskiego internauty. IMO dostep do Internetu w Polsce sie upowszechnil -
kafejki, dialup, pracownie szkolne etc - (BTW 'vulgaris' znaczy chyba
'powszechny'), a ze szerokie masy sa takie jakie sa to masz debili na
boardach. Im cos jest prostsze w obsludze, tym wiecej prostakow i chamow
bedzie z tego korzystac. Coraz wiecej uslug w Sieci jest dostepna przez
interfejs WWW. Zeby skonfigurowac czytnik newsow czy klienta IRC trzeba
troche pogrzebac w ustawieniach i to troche zniecheca debili. Natomiast
przegladarke umie obslugiwac prawie kazdy... sam wiem co wyprawiaja debile w
kafejkach internetowych, takich np. 3 kolesi w dresikach ktorzy beda sie
przescigac w glupawce kto kogo bardziej zbluzga na IRC czy napisze wieksza
glupote na jakims forum.

A restrykcjami to chyba sie nie da nic wskorac. Bo co? Banowac? Moderowac?
Wprowadzac oplaty za uslugi?

:-( smutne to.

To zjawisko istnialo przed Siecia - glupie polskie chamstwo widoczne u
niektorych naszych rodakow za granica... Troche sie to zmienilo na lepsze,
ale jeszcze jest duzo do nadrobienia...

nijou

If nothing ever sticks to Teflon,         | nijou(at)go2.pl
how do they make Teflon stick to the pan? | remove spamlock