Re: Wlamanie na polke?

Autor: Tomasz Kaczmarek (kravi_at_NOSPAM)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 12:42:36 MET DST

Użytkownik "Sebcio" <s_e_b_c_i_oDELTHiS_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> tak, na pewno. Przynajmniej u mnie tak jest. Jak widac, Ty masz
> inaczej, nie mam pojecia od czego to zalezy.
to zalezy od tego czy SDI-mastah przed restartem da polecenie :
create config=<nazwa_konfiga>
a potem ew. (jesli zapisal konfig pod nowa nazwa) :
set config=<nowa_nazwa_konfiga>
jesli miales to szczescie to po restarcie HIS-NAC twoje zmienione haslo juz
jest na stale wpisane ...
ja nigdy tego nie robilem ... ale tera sie tak czesto robi (przynajmniej w
Gliwicach) ...
Pozdrowka

K.