Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: TaKeDa (takeda3_at_netzero.net)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 05:56:43 MET DST

"Adam Kułagowski" <fidor_at_hoga.pl> wrote in message
> Nie - od tego sa killfile a nie cenzura na poziomie hierachi pl.* Lapiesz
> chyba roznica. A poza tym - posty z deja.com tez beda cancelowac , z
> bramki niusy.onet.pl takoz ?

Nie rozumiesz, ze na wiekszosci klientow killfile nie dziala tak jak powinno
(tzn. nie wycina calych threadow, wlasciwie, udalo mi sie to uzyskac
uzywajac filtrow
+ ignorowanie w outlooku, ale nadal moj newsreader musi sciagac wszystkie
headery, ktorych
za czasow postow experta, bylo b. duzo)
Pozatym, osoby, ktore dyskutuja z expertem, juz nie maja sil na odpowiadanie
na reszte
sensownych threadow, co powoduje ze zwieksza sie przewaga tych mniej
sensownej, z kolei powodujac
ze nudzace sie osoby, przylaczaja sie do dyskusji z expertem, co z kolei
zwieksza ruch, oraz liczbe
mniej sensownych threadow :P

> Dlaczego (przyjmujac ze jest jak piszemy) to jest to ewidentna cenzura
> niezaleznie od tego jak to nazwiesz. Domyslam sie ze "ograniczanie
> dostepu" brzmi milej i nie rusza tak sumienia ale to wciaz jest cenzura.

Glupoty gadasz :>
Popatrz na to z takiej strony, ze wiekszosc osob nie zamierza czytac jego
bredni,
i nie chca skazic swojego umyslu teoriami experta, chyba wiekszosc maa prawo
zdecydowac, zeby expert sie nie udzielal?

Cenzura zazwyczaj to jest ze mniejszosc zabrania widziec/slyszec wiekszosci.
Ale tu wiekszosc chce miec spokoj z nim.

> I w tym celu powini admini modyfikowac posty experta tak zeby mozna bylo
> je latwo odfiltrowac. Koniec kropka. Zreszta 3/4 ruchu generowaly osoby
> odpowidajace expertowi.

Nie zapominaj, ze expert nie zachowywal sie na lamach tej grupy (i pewnie
innych)
prawidlowo... np, FUT'owal wszystko na pl.test oraz usuwal topic.

Jezeli nie chcial dyskutowac, mogl sie wogole nie oddzywac, ale ten pajac
koniecznie chcial
miec ostatnie slowo, co raczej zadko zdaza sie komus na usenecie.

> KF czemu nie wrzucili go do KF ?

Poniewaz KF nie dizala jak powinno na niektorych newsreaderach, oraz
newsreader musi i tak sciagnac header,
poniewaz wiekszosc osob nie chce go czytac, poniewaz userzy ktorzy sa na
grupie poprzez bramke
news<->mail musza i tak i tak sciagac cale posty(maile), poniewaz ...

> Nie maja. Maja prawo co najwyzej zglosic oficjanie sie do T. Surmacza
> (poprzez cala droge RFD i CFV) o moderowanie polipu. Bo nastepnym razem
> mozesz zostac wycenzurowany Ty.

Jezeli inni beda uwazac ze na to zasluguje, to chyba jednak zasluguje ...

> Jest. I bede robil jesli okaze sie konieczne. Nie lubie cenzury i juz.

W USA (w innych krajach pewnie tez) radio i TV jest cenzurowana (publiczne
kanaly), i jakos nikt
sie nie buntuje, podejzewam, ze zaczeliby sie buntowac, jak by cenzura nagle
zostala zdjeta.

Jezeli uwazaqsz, ze wyciecie Experta jest cenzura,to co powiesz, jak
moderator bedzie wycinal posty?
Tez zaczniesz sie buntowac ze jest cenzura, bo nie przepuszcza niektorych
postow?
Cenzura czasami jest potrzebna.
Jezeli bedziesz pomagac expertowi omijac, to pewnie rzeczywiscie przyda sie
moderator, ktory bedzie
recznie go wycinal, i wszystkie proby wyslania czegokolwiek przez Jacka na
ta grupe udaremni.

> Nie lapiesz chyba expert nie pisze na od ponad tygodnia na zadna z grup
> USENTU. To jest zastanawiajace.

Ktos mowil, ze ping do jego adresu nie dochodzi...
Moze zaczela sie szkola, i Jacek musi odlozyc komputer na bok
i skupic sie na nauce. ;>

Pozdrawiam,
TaKeDa