Re: Popieram gnebienie onetu

Autor: Krzysiek Kiełczewski (krzysiekkielczewski_at_poland.com)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 23:42:30 MET DST

Sami popatrzcie co Sat, 15 Sep 2001 01:21:28 +0200
Leh w <mco4qtkq2a0hkm1ps9u54hd48hptjhkqam_at_4ax.com> napisał:
> RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) skribis:

> Open relaye sa na black listach i listy odbija...

Można wysyłać od razu do docelowego SMTP. Ja tak robię z domu i działa.
Ilość nie dostarczonych maili jest zdecydowanie poniżej 1%% i afaik
wynika to z problemów docelowego serwera.

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

--
Tolerancji można uczyć się od palaczy. Nigdy jeszcze żaden
palący nie miał pretensji do niepalścego, że nie pali.