Czy jest wolny internet w polsce?

Autor: Marcin Mrowiecki (mrowieck_at_formika.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 22:45:54 MET DST

Szkoda ze w takich okolicznosciach i moze przy sprawie raczej ideowej
niz finansowej.
Nie wiem co o tym sadzic zawsze myslalem ze internet jest najmniej
stronniczym medium a portale w nim sie pojawiajace publikuja kazda
iniciatywe
w sposob bezstronny:

Wstrzasnieci faktem tragedii w WTC a przy tym blisko zwiazani z
wydarzeniami (moja zona nie moze sie z tamtad wydostac , i mam y tam
sporo znajomych
i wspolpracownikow)
Jako pierwsi w Polsce po konsultacji z krakowskim konsulatem
uruchomilismy Internetowa Ksiege kondolencyjna
zostawilismy wszystkie prace 24 godziny na dobe moderujac kondolencje
(jedynie jakies 5% odrzutow)
Mamy teraz okolo 7000 wpisow.
Zdielismy wszystkie reklamy z naszej strony zeby nie byc posadzanymi o
nabijanie ruchu
i jakies nieczyste intencje.

Oprocz malego spamu (za co serdecznie przepraszamy zdarzylo nam sie to
tylko raz)
Informacje o naszym serwisie rozeslalismy do wszystkich polskich mediow
zeby zwiekszyc jeszcze zainteresowanie a tu :
Onet milczal dzisiaj dal informacje o swieczkach (ktora jest u nas od
poczatku)
oraz o akcji sos na ktorej nie widac dokladnie ile wpisow maja
czesc wpisow wyglada bardzo znajomo (choc nie mozemy tego udowodnic)
Wirtualna Polska uruchomila swoja ksiege gdzie tez maja jakies 1500

Czy nie mogli po prostu podac informacji ze powstaja w Polsce ksiegi
i je np wymienic a tu taka selekcja :-< dobrze ze indywidualni
uzytkownicy
nas doceniaja i na swoich prywatnych stronach daja nasze bannery

W imieniu Zalogi
http://ksiega.aol.pl

Marcin M.