lacza miedzynarodowe - bolaczki polpak-t

Autor: and (and_at_solar.fn.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 19:18:04 MET DST

Zacznę od cytatu: http://www.tpnet.pl/uslugi/polpak-t.php

" Sieć POLPAK-T umożliwia transmisję danych do sieci pracujących z
protokołem Frame Relay i ATM w 220 krajach świata"

Wiem ze na swiecie wzrastają tendencję do jednoczenia państw i ilość krajów
maleje... a z moich obserwaccji (a obserwuję tylko po traceroutach, na TV
mnie nie stac) wynika ze liczba krajów świata drastycznie spadła... ba!
czasami mam wrazenie ze polska jest jednym jedynym krajem swiata, bo jak mam
wytlumaczyc fakt ze internet w moim miescie ogranicza sie do zasobów
polskich i w porannych godzinach - europejskich ?
Czy moze ktos mi podac schemat polaczen miedzynarodowych polpak-t ?

ps
na tpnet szukalem