Re: Popieram gnebienie onetu

Autor: tomwilczynski_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 14 Sep 2001 - 23:27:53 MET DST

> Bart Czardybon <czarNOSPAM_at_pik-net.pl> wrote in

> Jak jestes studentem/uczniem kazdy grosz sie liczy. Znam to z autopsji.

> Mam dlugie wlosy i dalej zapuszczam.
>
> PS Skoro brak ci rozsadnych argumentow to moze sobie darujesz odzywki tracace
> seksizmem?

Magdaleno, bronię Cię. Bo wolę, żeby dziewczyna wydawała na fryzjera, na
kosmetyczkę, na kiecki, niż na internet. Jeżeli potrafisz zaoszczędzić na
internecie, to czyń tak i wydawaj na siebie. I ty się będziesz lepiej czuła, i
ja też patrząc na Ciebie.
Tu zaznaczam - nie znam Magdaleny, zapewne nigdy Jej nie widziałem. Ale to
dotyczy wszystkich dziewczyn, więc i Magdusi też.
Pozdrawiam
Tom