Re: SDI i lossy...

Autor: FIREk (fir3k_at_poczta.fm)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 19:20:20 MET DST

Użytkownik "A.T.I." <boot_at_nomail.root.pl> napisał w wiadomoœci
> a moze jakis madry czlowiek majacy dosc kretynow z minimalna
> wiedza na temat ICMP wylaczyl echo i echo-reply na wlasciwym
> interfejsie ?

Mam nadzieje, ze ta bluzga nie byla skierowana w moja strone,
bo naleze do grupy "kretynow z minimalna wiedza nt. ICMP". ;P
Moja wiedza nt. w/w jest tak minimalna, ze nawet nie wiem, co
to jest. :O

> ps. zas mowiac powaznie - napisz list - wyslij poleconym - TPSA
> jest instytucja biurokratyczna a w takim przypadku dokument
> dostarczony poleconym (z potwierdzeniem odbioru) jest czesto
> wrecz gwarantem wykonania pracy.

If You say so... :)
Swoja droga ciekawy pomysl, w zyciu bym na to nie wpadl. :D