SDI i lossy...

Autor: FIREk (fir3k_at_poczta.fm)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 18:26:08 MET DST

Juz od jakis 4 tygodni mam packetloss na moim (kochanym;) SDI.
Od kiedy toto sobie zalozylem nigdy nie mialem niewyjasnionych lossow
(tzn. jesli ja mialem lossy na danym serwie, to wszyscy inni tez;)...
Od wspomnianych 4 tygodni nekaja mnie lossy od 5% do nieskonczonosci
;), skutecznie uniemozliwiajac gre w CSa (bo w sciaganiu plikow loss
malo przeszkadza)... Nie znam sie na sieci tak jak Wy, ale chyba z
zalozenia lossy powstaja w Polpaku, u mnie jest cosik inaczej. Lossy
(zwykle traceroute pokazuje 100%, ale im blizej serwa, tym loss
mniejszy, czesto od 10 do 30%) pojawaiaja sie na drugim hopie, czyli,
jak zdazylem sie zorientowac, na mojej polce z SDI.
Dzwonilem tydzien temu pod 9696, mila pani, chyba nie zwracajac uwagi
na slowo "packetloss" (ale moze sie myle;) powiedziala, ze "zglasza"
i na tym skonczyla sie moja wiez z pomoca tech. TPSA, czyt. do dzis
mam lossy...
Czy ktos moglby postawic jakas diagnoze na podstawie tego, co
napisalem? Jesli ktos jest chetny pomoc ;), moge przeslac tabelke
traceroute'a...
Moze goscie z TPSA uznali, ze moje SDI dziala poprawnie (dzialac
dziala, ale jak!;) i olali kwestie naprawy... Czy moze mnie olali,
tudziez dzialaja tak powolnie?