Re: Neostrada

Autor: Harry (rybitwa_at_polbox.com)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 22:43:09 MET DST

P. Galinski dal mi promyk nadzieji , ze nie nastapi zarzniecie Neo.
Ponizen list jaki otrzymalem.

Witam,

Dziękuję za Pana uwagi. Do kwestii limitów będziemy na pewno wracać,
na
pewno zmienią się kwoty limitów, a byc może znikną one w ogóle. Sądzę,
iz
decyzja w tej sprawie na pewno zostanie podjęta do końca roku.

Póki co, pozostajemy także przy wprowadzeniu dyanmicznego adresu IP,
planując wprowadzenie od początku przyszłego roku usług SDSL.

Natomiast jeśli chodzi o kwestię 12 miesięcznego zobowiązania,
postanowiliśmy z niego zrezygnować w stosunku do tych klientów, którzy
rozpoczęli korzystanie z usługi Neostrada w trakcie wdrożenia
pilotowego.
Jest to już oficjalne stanowisko, które wkrótce zostanie przekazane do
publicznej wiadomości.

W efekcie pragnąłbym zaproponować Panu dalsze korzystanie z usługi -
przynajmniej do końca br. Myślę, iz w ciągu tego czasu Pana dalsze
doświadczenia z jej korzystania będą pozytywne.

Jeśli jest Pan jednak zdecydowany zrezygnować, pragnę przeprosic Pana
zarówno za zmianę parametrów usługi, jak i brak odpowiedniej dla Pana
oferty
usługowej ze strony TP SA. Mam nadzieję, iż planowana przez nas
rozbudowa
oferty usług dostępu do Internetu wkrótce spełni Pana oczekiwania.

Pozostaję w głębokim szacunku.

Rafał Galiński
Kierownik Projektu Neostrada
Telekomunikacja Polska SA