Re: zaginiony: e-mail

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 20:51:04 MET DST

Dnia 7 Sep 01 o godz. 22:09, Lukasz Jachowicz napisal(a):

> tak. Na przyklad jego serwer mogl ja odrzucic jako za duza i odbic ja
> w calosci, a twoj mogl tez stwierdzic ze jest za duza i odbic ja z
> powrotem :) Chociaz nie wiem, na ile taki scenariusz jest mozliwy.

Jest jak najbardziej mozliwy. Nieraz zdarzalo sie to uzytkownikom mojego
serwera. Taki mail ostatecznie trafia wtedy na konto postmastera. Jezeli
postmaster jest solidny i ma troche czasu, to podesle do nadawcy informacje,
ze list nie doszedl; niestety, czesto sie zdarza, ze postmaster taki list po
prostu kasuje bez czytania... :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl