Re: Wlamanie na polke?

Autor: Tomasz Torcz, BG (zdzichu_at_irc.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 18:48:46 MET DST

Sebcio <s_e_b_c_i_oDELTHiS_at_tlen.pl> :
> Dnia 10 Sep 2001 15:45:13 GMT, "Tomasz Torcz, BG" <zdzichu_at_irc.pl>
> naszkrobal(la):
>
><...>
><...>
>
> podpisujac umowe wpisujesz swoj login. Potem dostajesz terminal z
> _koperta_ w tej kopercie jest haslo losowo wygenerowane (czy skad oni
> je biora). To co Ty opisales jest prawda, ale jak tylko admin z TPSA

zalezy od centrali. ja dostalem haslo TPSASDI, wpisane
oprocz instrukcji zmiany jeszcze na osobnej kartce wraz z loginem.

> zresetuje polke hasla wracaja na standardowe ustawione przez admina.

na pewno? wtedy po kazdym resecie na centrali urywalyby sie telefony
ze cos nie dziala.
albo u mnie od lutego nie bylo resetu.

--
Tomasz Torcz		"This man was a Bene Gesserit. They were
zdzichu_at_irc.pl		 known to create religions for their own."