Re: Kodeks ruchu internetowego Re: Polip ?

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 15:45:23 MET DST

Pawel Szymanski, napisał(a):

> In article <slrn9ps2cv.25v.fidor_at_fidor.komorow.home>, Adam Kułagowski wrote:
> [ciach]
> oczywiscie, ze to chore.

Tak bylo na tym procesie.

> ale z drugiej strony nikt inny oszacowac tego nie moze.
> natomiast to co mowi pokrzywdzony (w tym wypadku) powinno byc poddane
> jakiejs weryfikacji przez specjalistow.

A tak powinno byc. W sumie zginaelo pare dokumentow z worda (jezeli wogole
w co watpie)

Pozdrawiam
PS a facet jakis dziwny jest ze ma 5k zl na dysku i nie robi backupu (nie
usprawiedliwiam wlamania tylk dziwie sie niezapobegawczosci tego faceta)

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Nothing is impossible for anyone impervious to reason