Popieram gnebienie onetu

Autor: Paul Radetzky (pawrad_at_polbox.com)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 00:32:22 MET DST

 Dotychczas sobie chwalilem darmowe konto na onecie. Przez 4 lata
reklamy nie byly chamskie, serwery szybkie, stosunkowo nieczesto
padaly i co...?

 Wysylam do powaznego czlowieka (tez facet) powazny list, powazne
tematy, a tu nagle ktos robi na sile ze mnie inaczej zorientowanego
gdy do mojej wiadomosci nawet bez oznaczenia, ze to reklama, dopisuja:

Mmm czesc to ja. Chcesz mnie ... rozebrac?
OK, zagraj (adres)

 Jak dla mnie ROTFL, ale... ZA LOS NE

--
Pawel Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
Jezeli bedziesz biegl szybciej...        ...to szybciej dobiegniesz!