jak sie pozbyc darmowych kont?

Autor: pf64 (pf64_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 11:48:29 MET DST

Mam parę darmowych kont i chciałem się ich pozbyć.
Według regulaminu powinny zostać usunięte po paru miesiącach nieużywania,
jednak nikt tego nie skasował nawet po pół roku!
Pisałem na adresy typu admin, postmaster, root i też nic się nie dzieje...
Jedynie na onecie jest wygodne kasowanie całego profilu,
na innych serwerach konta trzymają nawet rok od ostatniego sprawdzania
poczty...
Jak się ich pozbyć? wysyłać spam, założyć tam strone pornograficzną? bo nie
mam już pomysłów.