Łącze w Warszawie - ZigZag?

Autor: Jan Slusarczyk (janslu_at_grupaiis.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 11:15:16 MET DST

Przeprowadzam firmę na Powiśle (Warszawa) i wreszcie mogę zmienić operatora
(do tej pory Polpak). Potrzebuję nowego providera na łącze (wykorzystanie -
poczta dla firmy, hosting stron, dostęp do Inetu). Przeglądałem różne oferty
i na razie skłaniam się ku ZigZagowi (ceny - 2Mbit za 1500 miesięcznie). Czy
możecie mi pomóc podjąc decyzję na tak albo nie? Mam do wykrzystania jakieś
max. 2000 zł netto miesięcznie i może jest jakaś lepsza oferta?

Janek Ślusarczyk