Re: Limity na SDI

Autor: Pawel Szymanski (pawel_at_nospam-szymanski.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 08:22:28 MET DST

In article
<Pine.LNX.4.33.0109102343190.31268-100000_at_zp.ite.pwr.wroc.pl>,
Leszek A. Szczepanowski wrote:

> Pewnie ich odpowiedz bylaby taka, ze w interesie abonenta
> jest pilnowac ruchu jesli nie chce placic wiecej, z
> wylaczeniem wtyczki z kontaktu wlacznie :))
a mnie ciekawi cos innego:
jakis czas temu na polipie byla dyskusja o oplatach za ruch
i tam ktos powiedzial cos w stylu:
a co za problem nabijac ruch osobie ktorej nie lubimy?

przeciez limit uploadu w neostradzie to tylko 1GB.

ciekawe jak beda rozpatrywane takie przypadki.

Ever

--
Paweł Szymański
pawel_at_szymanski.pl