Re: Limity na SDI

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 23:49:40 MET DST

On Mon, 10 Sep 2001 19:53:06 +0200, "Piotrek 'Treku' Papała"
<treku_at_ids.pl> wrote:

>nie wiadomo NA PEWNO

NA PEWNO to wiadomo ze Kopernik umarl. A co marketoidy od telepsa
wymysla to nikt nie zgadnie.
Swoja droga ciekaw jestem co by zrobili gdyby uzytkownik neostrady po
sciagnieciu kilkunastu gigabajtow ponad limit pod przysiega w sadzie
oswiadczyl ze w okresie rozliczeniowym komputera sie nie dotknal i ze
zapewne CALY ruch byl inicjowany przez providera - jakim cudem
udowodnia ze NIE?

--
Darek