Re: Kodeks ruchu internetowego Re: Polip ?

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 17:19:38 MET DST

Tomasz Tomkowiak, napisał(a):

> Witam Paul Radetzky <pawrad_at_polbox.com>,

> A Ty myslisz ze jakby mi sie wlamal jakis h4x0r i skasowal z
> mojego hdd '15 lat kodowania' to co bym powiedzial?
> Jakbym wylecial z cennikiem, to nawet bozia nie wie przy
> ktorym zerze bym sie zatrzymal...

Nie wiem na ile sie przygladales tamtemu procesowi ale ZTCP to byla farsa
nie proces (Taki straszak na chakierow). Wysoka kara owszem ale nich
wartosc strat oceni Ekspert(nie nasz) a nie poszkodowany.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
I am, therefore I am (I don't draw conclusions).