Re: Parada Internautow ;)

Autor: Sebastian Trojanowski (sebek_at_eranet.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 15:25:25 MET DST

"Piotr 'VaGla' Waglowski" <vagla_at_vagla.nospam.pl> wrote in message

> Użytkownik "Sebastian Trojanowski" <sebek_at_eranet.pl> napisał w wiadomości

> na
>
> To byc moze zbyt gornolotnie powiedziane... W ciagu 10 minut za pomoca
> ekranu dotykowego zrebootowal mi sie 4 razy... Ladny screen startowy windy
> 2k pro mozna jednak oczywiscie uznac za *dzialanie kioskow* - wszak
> dzialaly....

To nie byly kioski od FORMUSA tylko od jakiejs innej firmy. Ogolnie po 20
godzinach obserwowania tych kioskow doszedlem do wniosku ze to jeden wielki
szmelc. Wieszaly sie co chwila, najprostszym sposobem wykrzaczenia kiosku
bylo otworzenia okna do wpisywania adresu (mailowego badz www) i wcisniecie
OK i to powodowalo ze kiosk zwisal i trzeba bylo go odpiac od zasilania :)
Ale byl jeden kiosk ktory nie zawisl ani razu w czasie calej imprezy, stal
kolo stoiska p.r.w. tam przy tej szybie na ktorej wyswietlalismy film
robiony podczas parady. Ludzie z firmy Telbud Electronics ktorzy przywiezli
ta szybe i ten kiosk byli troche znudzeni bo nie mieli co robic, jedynie na
poczatku troche sie pomeczylismy z przelaczaniem kabli wizyjnych, ale
niestety podczas transportu wysunela sie karta lub kabel w projektorze i nie
bylo koloru czerwonego tak ze filmy na HoloPro mialy troche dziwne kolory.

Pozdrawiam
Sebastian Trojanowski