Re: Wlamanie na polke?

Autor: Tomasz Torcz, BG (zdzichu_at_irc.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 14:49:45 MET DST

Tomasz Tomkowiak <crevman_at_link.pl> :
> Witam
>
> Hmm... O co chodzi. Facet z tepsy zadzwonil do mnie i powiedzial
> ze zablokuje mi SDI poniewaz WLAMALEM sie na polke i zmienilem
> sobie haslo. Jak to wyglada prawnie. HELP. Potrzebuje fachowej
> odpowiedzi.

wlamanie to uzyskanie dostepu bez uprawnien.
ty razem z umowa dostales login i haslo.
i *instrukcje* jak zalogowac sie na polke i zmienic haslo.
zadnego wlamania nie bylo. nie moga ci nic zrobic.

do mnie dwa miesiace temu przyszedl list razem z rachunkiem tpsa
z prosba o zmiane domyslnego hasla na polce.

--
Tomasz Torcz		"This man was a Bene Gesserit. They were
zdzichu_at_irc.pl		 known to create religions for their own."