Re: Czy Echelon szpiegujacy uzytkownikow internetu jednak dziala ?Re:

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 08:59:44 MET DST

TaKeDa wrote:

> "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote in message
>
> bredzisz jak polamany... dlaczego mieliby podsluchiwac tv oraz radio? :)

Kiedyś w trójce w ,,Pani Magdo, Pani pierwszej To Powiem'' Marek
Niedźwiecki opowiadał, jak kiedyś ktoś do niego podszedł i oskarżył, że go
podsłuchują przez radio. To taki rodzaj choroby psychicznej, szkoda, że
nie podlega obowiązkowemu leczeniu w zakładzie zamkniętym - polski
internet pozbyłby się jednego ze swoich problemów (w osobie egspierda).

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--  marcinf -at- globe.net.nz
|    | |  http://www.nowazelandia.prv.pl
strona antyspamowa: http://www.antyspam.prv.pl
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny w podpisie)