Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Przemyslaw Popielarski (premax_at_hot.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 01:15:33 MET DST

"smarkacz" <smarkacz_at_anathema.eu.org> napisal:
> Dlaczego? Jeśli raz dojdzie do głosowania nad usunięciem kogokolwiek,
> następny mogę być ja. Albo Ty. Albo ktokolwiek. Powody usunięcia są
> nieistotne.

I dopoki usuniecie osobnika poprzedza porzadne glosowanie, a zabezpieczeniem
jest konwerwatyzm TS, to wszystko jest w porzadku.
Bo trudno sobie wyobrazic, zeby iles-tam osob (duzo) chcialo udupic kogos
tak za niewinnosc.
Po to sa demokratyczne glosowania.

Jakos idiotycznych grup nie powstaje cala mnogosc, a pomyslow jest multum.

Sam przyznales, ze porzadne wyfiltrowanie smieci E. nie jest wykonalne dla
wiekszosci czytnikow (i czytelnikow). Dlaczego cala masa ludzi ma cierpiec z
powodu jednego chorego umyslowo ?

--
./ premax
./ premax_at_hot.pl