Re: Czy Echelon szpiegujacy uzytkownikow internetu jednak dziala

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_amsnet.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 00:38:55 MET DST

On Sun, 9 Sep 2001, Jacek wrote:

>Przechwalasz sie jak zwykle, poniewaz nic madrego nie
>potrafisz napisac.

Watpie, spytaj moze ludzi tu obecnych, kto tu najwiecej
bzdur opowiada:)))

>Nie jest archiwizowana moja poczta prywatna, poniewaz nastapiloby
>swiadome naruszenie ustawy o tajemnicy korespondencji.

Przeciez ci mowilem ze jest archiwizowana. Toczone jest
postepowanie przygotowawcze gdyz psycholodzy zalecaja
umieszczenie ciebie w zakladzie zamknietym w Toszku
za Gliwicami. Jest juz przygotowany pokoj (bez klamek)
i bardzo mila obsluga.

>Zatem nawet tego nie mow i od razu odwolaj.

To niestety jest prawda :) Jestes monitorowany!
Wszystko sie nagrywa, archiwizuje, a telefon masz na
podsluchu to wiesz oczywiscie?

Read .signature, 2 lines, 39 chars
--l