Re: Spa,

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 18:45:18 MET DST

jerzy szczud/lowski napisał:

> Jacek cast curse:
>
> Proszę bardzo:
> http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.internet.polip&aid=11666795
> http://groups.google.com/groups?hl=en&safe=off&selm=3B7BC8BC.2540022C%40poczta.onet.pl
>
> ps.
> niestety oba archiwa to "nielegalne" serwery www ;-(

nie wiem czy sa legalne w swietle zmian w Ustawie o Ochronie Danych Osobowych
prosze zapytania kierowac do GIODO.
Jak przyjme opinie z pokora.
W sprawie Google sam prowadze badania, tak aby umozliwic Google dostosowanie do polskiej
Ustawy.
Mozliwe ze bedzie to Google Poland z polskim interfejsem i opcjami wyszukiwania
zgodnymi z Ustawa i jej nie naruszajacej.
Ale te prace zajma jeszcze okolo 1 roku.

Ale to Echelon Polska udowodnil, ze e-mail jest dana osobowa, poniewaz pozwala
na identyfikacje osoby fizycznej i jej danych osobowych.

Po tym pokazie zainstniala potrzeba znowelizowania ustawy, ktora stala sie faktem.
Tak czesto jak Echelon Polska pokaze swoje mozliwosci,
tak czesto beda propozycje nowelizacji ustawy, szczegolnie teraz, gdy komisja parlamentu
europejskiego wyraznie okreslila, ze dzialalnosc Echelonu jest nielegalna.

pozdrowienia
Jacek