Re: Gdzie

Autor: jerzy szczudłowski (jerzy_at_jedwab.net.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 15:35:24 MET DST

  Franz Maurer™ cast curse:
> Chyba zaloze jakiegos pay-site z toba w roli glownej...

Niestety interes się kompletnie nie opłaca. Stronę otworzyłem
jakieś 35h temu a do tej pory odwiedziło ją 79 osób (szkoda tylko,
że sam cytatodawca nie przybył :). Czyli szacując optymistycznie,
za miesiąc nie będzie więcej niż 1000-1500. I co ja sobie za to
kupie? Waciki?

--
[ *znajdź lek na raka* ]=------------------------=[ http://www.intel.com/cure ]
[ *parówkowym skrytożercom mówimy: NIE* ]|----=[ http://www.wolneprogramy.org ]