Re: Gdzie

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 01:09:17 MET DST

Jacek, napisał(a):

> czy mozesz mi wskazac choc jedna sluszna, rozsadna lub wartosciowa swoja
> odpowiedz na moje pytanie ?

Moze ludzie odpowiadaja ale ich odpowiedzi laduja na pl.test?

Zreszta jak sam twierdziles - nikt tu nie udziela bezplatnych konsultacji
na Usenecie.

> Dlatego odpowiada mi niemiecki usenet. Tam nie ma szumu informacyjnego.
> Jest pytanie i odpowiedz na temat i koniec dyskusji.

Boze ... Czy Twoi tworcy (ktorych tu przywoluje do porzadku) mogliby
ograniczyc zasieg Experta bo wszystko wskazuje ze sie wymkna spod
kontroli.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Laughing stock: cattle with a sense of humour.