Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 00:50:50 MET DST

Szymon Sokół, napisał(a):

> Już nie, bo przestał się tym zajmować, ale parę innych osób mogłoby...

> Nie prowokuj, i tak mnie już kusi, żeby to zrobić, ale przecież nie wypada...

Moze by sprobowac RFD w sprawie automoderowania polipa (przez miesiac
dajmy na to) skrobnac. Sliski temat strasznie ale korzysci sa bardzo
konkretne.

Ale uwaga. Poprzez nieostrozny crosspost pl.news.nowe-grupy i medycyny ta
pierwsza przezywa poczatki inwazji experta. Sadze ze jak poczekamy tydzien
to sami na to wpadna :-)

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Madness takes it's toll, please have exact change