Re: Gdzie

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 18:47:27 MET DST

MrukU napisał:

> Użytkownik "Marek L. Kozak" <marko_at_cafe.terabajt.pl> napisał w wiadomości

> he he... 100% popieram.

interesujace
i zechciej mi odpowiedziec jak zrobic, zeby na moje posty odpowiadaly tylko
wybrane osoby z usenetu,
wysylam od 3 lat jak filtrowac grupy, tematy, autorow, zeby pozbyc sie
przeszkadzaczy, ktorzy nic wartosciowego nie potrafia napisac na temat, a
jedynie sie sprzeczaja
i nadal marne wyniki,
ciagle odpowiada zbyt wielu z grupy, a wlasciwie ja czekam na odpowiedz 3-4
osob, ktore sam wybiore, gdyz nie interesuje mnie szum informacyjny.

Chce dyskutowac tak jak w Niemczech na usenecie.
Pytanie - odpowiedz i zadnych komentarzy osob postronnych.
Niestety nie wszystkie tematy moge omawiac w Niemczech.