Re: Gdzie

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 17:00:19 MET DST

MrukU napisał:

> Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> hehe ROTFL... zauwaz poranku nasz sloneczny, ze kopiowane "dzielo" musi miec
> ponad 25 stron druku :))).

nie musi miec nawet 10 znakow
ochronie podlega juz kropka ktora postawilem

> Poza tym publikacje usenetowe _nie_ maja praw
> autorskich :).

Nie wprowadzaj ludzi w blad bo odszkodowania za naruszenie praw autorskich sa
naprawde wysokie i wielu moze pojsc z torbami.
Jest grupa prawo i tam sie zapytaj zanim odpowiesz.

> Przykladem analogicznym moga tu byc ogolnodostepne agencje
> prasowe (np. PAP, Reuters)... gazety bez wiekszych problemow zamieszczaja
> ich notatki. Zadna do sadu jeszcze za to nie poszla :)))

Gazety wykupuja serwisy PAP, Reutersa.
Gdy pelnomocnikiem premiera Pawlaka d/s informatyki sp. Marek Car to wlasnie w
urmie byl
realizowany projekt multimedialnego rzadowego serwisu informacyjnego,
sprzedawanego agencjom informacyjnym, rzecznikom i agencjom prasowym krajowym i
zagranicznym
ladnie to mialo chodzic w planach, ale im mowilem ze niestety projekt jest zbyt
kosztowny w realizacji a i lacza zbyt kiepskie, zeby przesylac multimedia
internetem
i jest wlasnie tak, ze serwisy prasowe sa tekstowe,
dlatego nie wprowadzaj ludzi w blad tylko sie polacz ze strona PAP, Reutersa
i zapoznaj z warunkami dostepu do tych serwisow.