Re: wirus ?

Autor: FreeMen (forracjo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 14:37:05 MET DST

W poprzednim odcinku Michal Zawada <zawada_at_ifactory.pl> tako rzecze:

>Cóż, moja bramka odesyła coś takiego:
>

> This message has been rejected because it has
> a potentially executable attachment "IKHJJLIK.EXE"
> This form of attachment has been used by
> recent viruses or other malware.
> If you meant to send this file then please
> package it up as a zip file and resend it.
>
>Michał Z.

Ale czy to juz nie jest przeczulenie, alergia, czy
zwykła nerwica ? Powinna być możliwość przesyłania
plików wykonywalnych - w końcu to też jest potrzebne,
bo w końcu *.doc czy *.xls może też być zagrożeniem
i eskalując takie działania może dojść do infa, że:
"This message has been rejected because it has
a potentially danger attachment "misiu-kupmito.txt"
Sam wysyłam selfextrakty, które rozpakowywują się
gdzie trzeba, bo ludzie nawet nie wiedza co zrobić
z zipem. Powyższy kierunek może doprowadzić do wniosku,
żeby w ogóle zabronić przesyłać ludziom załączniki, pisać
posty a najlepiej to wrócić do poczty ... pneumatycznej.

FreeMen

--
Pozdrawiam