Re: SDI w intermet cafe !

Autor: sied_at_r
Data: Sat 08 Sep 2001 - 14:24:36 MET DST

> gdy sie dossa kilka osob naraz to
> jest po prostu masakra. IMHO
coz istnieja dwa rozwiazania ktore lacznie wypadalo by zastosowac:
serwer w3cache u siebie moze byc na tym kopie co SDI (tylko zrobic
mocniejsza maszyne) i limitowanie ruchu, tak aby jedna osoba nie byla
wstanie zapchac calego pasma. IHMO nie wszyscy sciagaja naraz. Jesli jeden
delikwet sciaga sobie mp3 czy filmik i moze wyciagnac powiedzmy tylo 7KB/s
to zostaje jeszcze troche pasma i ktos kto czatuje lub oglada stronki nie
widzi prawie roznicy.
w3cache z kolei jest super sprawa dla malej sieci. Robisz 2 GB cache i masz
spokoj.
Powiedzmy ze Franek sciagnal dzis z mozolem Winampa z USA, nastepna osoba
jak wejdzie na ta strone sicagnie ja z predkoscia 10 czy 100Mb/s, poniewaz
bedzie to juz z cache. U mnie ludzie sobie chwala rozwiazanie. Siec SDI +7
komp.

Pozdrowka
siedar