Zapchanie lacza w 100% jak to mozliwe

Autor: Dym3Q (dym_at_ctx-net.com)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 13:19:36 MET DST

From: "Dym3Q" <dym_at_ctx-net.com>
Subject: Ktos flooduje czy ja oszalalem?
Date: 8 września 2001 13:17

Witam
Obudzil mnie dzis rano telefon z informacja ze lacze serwera jest zapchane w
100% wszystko strasznie laguje itd...usiadlem wiec sprawdzilem faktycznie
pingi o 10-12 razy wieksze ;/ odlaczylem od netu serwer (ktory i tak mial
wyblokowane cale ICMP) i zostawilem tylko router i jeden komputer bez
zewnetrznego IP na ktorym sprawdzalem zajetosc lacza i nadal to samo,
dzwonie do tepsty gadam gadam mowia ze mam max przesyl w obie strony, wiec
nie teraz nie wiem co o tym myslec....przeciez router nic nie robi tak samo
jak ten pojedynczy komp pod winda...czyzby ktos floodowal moja siec bo
innego pomyslu nie mam...

--
Dym3Q
dymol_at_3miasto.net