Re: Bezpieczeństwo

Autor: Bulba (bulba_at_intelcom.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 10:44:09 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Co ci dziala prawidlowo >?
> To jest odpowiedz serwera Google.
> Nastepnym razem nie pij fluidow.
>
> Tu jest source:
> .Searched Groups for pastor21_at_poczta.onet.pl
> Results 1 - 10 of about 5,440. Search
> took 0.16 seconds.
>

> Did you mean: pastor 21_at_poczta.onet.pl
> ###################################
> Zrozumiesz wreszcie , czy znow odpowiesz bzdety ?

Oh, znowu coś ci się z główką psuje misiaczku nasz kochany...
Pomożemy ci zatem, interpretując kolejne linijki tego co wkleiłeś
jako source i uzupełniając o to czego nie wkleiłeś...

W pierwszej linijce jest 'Searched Groups for pastor21_at_poczta.onet.pl'
co oznacza że przeszukiwanie dotyczyło 'pastor21_at_poczta.onet.pl'.
Zauważ brak spacji na którą taki zły jesteś...
W następnej linijce jest 'Results 1 - 10 of about 5,440. Search took
0.16 seconds.', co oznacza że pokazuje ci właśnie pierwsze 10 trafień
z prawie pięciu i pół tysiąca możliwych i informuje cię że przeszukiwanie
zajęło mu 0.16 sekundy.

Podsumujmy zatem pierwsze dwie linijki...
Wyszukiwanie dotyczyło tego co chciałeś i przedstawiło ci pierwszych
dziesięć trafień... To rozumie nawet ćwierćmózg ze Stanów.
Rozumiesz i ty?

Dalej jest coś o co się plujesz czyli
'Did you mean: pastor 21_at_poczta.onet.pl'... Jest to link na który należy
kliknąć gdy zauważysz że faktycznie chciałeś wyszukiwać czegoś innego.
Taka, no wiesz, podpowiedź, na wypadek gdybyś był przeciętnym amerykaninem
albo przeciętnym Jackiem i nie wiedział czego szukasz...

Podsumujmy więc wszystko co do tej pory zinterpretowaliśmy:
- Przeszukiwanie dotyczyło tego co chciałeś
- Przeszukiwanie zakończyło się pomyślnie znalezieniem prawie 5500 trafień
- Zostałeś poinformowany że właśnie jest wyświetlana pierwsza
  dziesiątka z tych trafień...
- Na wszelki wypadek dostałeś linka na którego możesz kliknąć jakbyś
  faktycznie popełnił jakiś błąd ortograficzny czy coś...

Dalej, a tego nie ma w twoim 'source' są wyniki wyszukiwania...

Więc racz się zamknąć i przestań bić pianę...

> A potem mowia ze nie ma roznicy inteligencji w Europie czy na swiecie.
> Ale gdy zapytam w Stanach od razu ktos zrozumie.
> A tu 10 razy lopata do glowy , a on ino wista prrr.
> Tragedia.
> Nie odpowiadaj juz bo mi szkoda czasu czytac twoje bzdety.

A co do poziomu inteligencji innych ludzi...
Nie wypowiadaj się o tym, nie masz zielonego pojęcia co to jest
inteligencja.

Pozdrawiam,
Bulba

FUT dla Inteligentnego Jacusia...