Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 23:19:57 MET DST

Maciek Dobrzanski napisał:

> autorskich.
>
> Maksymalnie niedopuszczajaco bredzisz. I maksymalnie niedopuszczajaco
> przeginasz z FUTami.

a chcesz sie przekonac na wlasnej skorze jak to dziala w pratyce ?
to napisz mi na privat kiedy naruszyles ustawe GIODO lub moje prawa
autorskie

a formula prawna jest standardowa amerykanska w sprawach z zakresu ochrony
praw autorskich
i nie zalezy mi aby sie tobie podobala,
wazne ze jest skuteczna i nie limituje wysokosci odszkodowania
zatem juz wiesz co cie moze czekac