Re: wirus ?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 15:32:34 MET DST

"Asmodeusz" <chris_at_asmodeusz.prv.pl> wrote:

> Wirusów nie rozpowszechnia serwer tylko program pocztowy którym
> "administruje" użytkownik.

Dzięki za cytat, teraz widzę co Expert na..... i mogę mu odpowiedzieć.

Do Jacka Sławca:

analogicznie do Twojego rozumowania można by wnioskować, że Tomasz
Surmacz jest winien tego, że jeszcze Cię widać w polskim Usenecie.
Powoduje to wymierne szkody w formie uszkodzonych klawiatur, zaplutych
monitorów, oraz niemierzalne szkody moralne doświadczone przez
wszystkich miejących przykrość czytania Twoich postów. W związku z tym
proponuję, abyś - w celu udowodnienia poprawności własnego rozumowania -
zwrócił się do Tomasza Surmacza o skonfigurowanie cancel-bota kasującego
posty z nagłówkiem "NNTP-Posting-Host: pd57.katowice.sdi.tpnet.pl"

Bez pozdrowień

B.